Dun sabah saglik ocaginda test verdim il saglik mudurlugunun sayfasindan. laboratuvar sonuclarima bakiyorum dunden beri. Hemsire pazartesi cikar demisti ama sen yinede bi takip et dedi. Sizce bugun kapalimidir laboratuvar. Pazartesiye kadar nasil beklicem yarin regl gunum normalde bugun kaset test alip yapsam mi