İlk gebeliğim ve dün gece elimi karnıma koydum ve içimde bi yumru sanki bir saniyeliğine de olsa karnıma vurdu gibi oldu. Hemen eşimin elini de karnıma koydum bir kaç kez daha yaptı ama aralıklar la böyle. Tam anlayamadık. Gaz mıydı acaba yoksa bebek miydi? Ama çok duygulandım 🥺 ne yaşadım tam anlamadım. Tam böyle kasık denen bölge de hissettm. 19 haftalık gebeyim. Bilgisi olan var mı ? 🙏🏻