Ben bugün 32 haftalık hamile oldum salı gecesi suyum geldi hastaneye yatırdılar ama doğum olmadı antibiyotik ve ciğer geliştirici iğne vurdular.34. haftaya kadar hastanede kalmam lazımmış o zaman doğuma alacaklarmış ama burda yatmak çok zor o gün gelince beklerler mı hala yoksa doğuma alırlar mı