SelmaGl Arkadaşlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim bazen kilotumda şeffaf kokusuz bir akıntı görüyorum doktora gittim 2 gün önce kaşıntım ve idrarımı yaptığımda yanma vardı idrar yolu enfeksiyonu dedi ilaç verdi kullandım suyun falan iyi dedi ama acaba enfeksiyondan mı oluyor yoksa suyum sızıntı şeklinde mi geliyor böyle birşey yaşayan varmı bana iyi birşeyler söyleyin geceleri gözüme uyku girmiyor bunu düşünmekten 😔
Aysun2834 SelmaGl akıntıdır cnm muhtemelen enfeksiyon varsa eğer bide sıcaklardanda terliyor olabilirsin benimde akıntım yoğun enfeksiyon yok ama doktorum normal dedi
ArzuOrhanYldrm SelmaGl offffff bendede var enfoksiyon sanırım sürekli akıntım var zaten ben artık yıldım vallaa verdileri ilaçlarda bişeye yaramıyoo çok bunaldım bende . Çok canım yanıyo idara çıkarken
SelmaGl Aysun2834 en başta ter sandım ama bilemiyorum ki yani kenarlarda oluyor ter ama bu tam ortaya denk geliyor ve baya ıslak
SelmaGl ArzuOrhanYldrm bitmiyor vallahi bu enfeksiyonlar hayırlısıyla bir an önce kucağımıza alalımda bebeklerimizi inşallah
Brailolu ArzuOrhanYldrm al benden de o kadar o kadar ilaç içtim hastanede bile kaldım bir gün enfeksiyon sancı yaptı ama geçmiyor dün çamaşırımda baya lor gibi akıntı gördüm 🙄
Aysun2834 SelmaGl benimde öyle akıntıyı hissetmiyorum bazen kenarları ıslak oluyor hemen değiştirmezsem
Esra___ Brailolu sanırım yaz gebesi olduğumuz için 20.haftada başladı yeşil akıntım 26.haftayı bitiriyorum 2 defa ilaç kullandım geçmiyor çok sinir bozucu ayrıca insan korkuyor erken doğumu tetikler mi diye