Havvanur_61 30 haftalık hamileyim bebeğim anne karnında hiç aktif değil belki gece yatarsam oynuyo daha da yok bazen unutuyorum karnımda olduğunu bu durumda beni strese sokuyo kızlar var mı aranızda benim gibi olan😣
Melistosum Havvanur_61 canım benmkkde bazen aktif bazen durgun mesela kimisi diyor ya dışardan aasiliyo diye oynadığı benm mi genelde sakın ama hiç oynamiyor değil doktor endişe etme demişti egerki hiç hareket olmazsa kork demisti şükür var hareketler bazen çok artıyor şekerli bişey ye sol tarafina yat sessiz bı yere geç ozaman daha iyi hissedErsin