Banubaytok Arkadaslar oğlum bi hafta sonra 7 aylik olcak ama ne ayakları üzerine başa biliyo neden desteksiz otura biliyo sizce bu normalmi ben çok endiseleniyom da
iremss Banubaytok 8 aya kadar oturması beklenir yürüme işi de bebeğe kalmış her bebek farklı belki geç yürür ama aklınızda soru işareti varsa mutlaka çocuk doktoruna danışın
minnakannesi1 Banubaytok kızım 15 aylıkken yürüdü 8 aylıkken oturdu panik yapmayın her çocuğun gelişimi farklı..
Nisan_35 Banubaytok tabii ki normal anca yeni yeni duz oturuyordu kızım benim bir yaşında emekledi ve bir anda yürüdü acele etmeyin
Banubaytok iremss insan korkuyo sağlık ocağı bana kemik testi yaptır bi dedi bizim oğlan içindendi gelmiyo yoksa biseyler aksimi gidiyo endiseleniyom
iremss Banubaytok yani sürekli destekli oturtup alıştırmaya çalışın ama bazen bebekler tembellikte yapıyo bu ayrımı da en iyi çocuk doktoru yapar