Sabah bı ıslaklık hissettim ayağa kalkmaya suyun boşalması bir oldu. Azıcık da kan vardı iç camasirimda. Doktorumu aradım 1 saate gel dedi. evimi topladım. Esyalarimi son kez kontrol ettim. Ama sancım yok, anlamadım. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Dua edin. Doktorum ne diyecek bilmiyorum. Heyecanlıyım. Aynı zamanda da tedirgin. İnşaallah her şey kolay olur. 🤲