Aysegul9371 ben oğluma kullanıyorum kızım doğacak onada baby turco aldım ama 2 nosunu aldım zaten hemen büyüyorlar 1 küçük geliyor bez çok güzel pişik falan yapmamıştı bizde yumsacik zaten dokusuda ıslak mendil de hep baby turco alıyorum fiyatta uygun ebebk baby me var bide oda uygun ve çok güzel bezi onuda tavsiye ederim