Sabriye1 Kizlar kontrole gittim doktor dedi bu ayin 22 sinde doğuramazsan 23 yatişin yapilacak hastaneye inşallah sancilarim başlar lütfen dua edin😔
Mina69 Sabriye1 aynı haftadayız bendede sancılardan baska ne nişan ne su bi belirti yok şaşırdım kaldım herseyide yapıyorum ama nasipten öte yol yok allah saglıklı dogumlar nasip etsin ♥️🌱
Asudeprenses Sabriye1 bende aynıyım, pazartesi kontrole çağırdı doktorum, inşallah suni sanciya gerek kalmaz,doğururuz kendi sancimizla ama hiç belli olmaz bir bakarsın suyun gelmiş doğum başlamış 🙂
BaharAkarakurt-2010 Sabriye1 bende aynıyım ya 39+3 bugün benim tahmini doğum tarihim 24 Aralık demişti ilk başta geçen gittim olmaasa suni sancı ile dedi 😰 salı günü kontrolüm var alttan bakicak sonra bakalım ne diyecek. Alttan bakıldı mi hiç size ben aslında istemiyrm bakilmasini ama mecburi mi acaba bakmasa olmaz mı ki bilemedim
Sabriye1 BaharAkarakurt-2010 hayir bana bakmadi benim tarihim de 24 o yüzden 23sinde yatişim yapilacak
BaharAkarakurt-2010 Sabriye1 işte bana neden bakmak istedi anlamadim oofff gitmesem olmaz ama Bilemedim gerçekten