Kızlar perşembe günü değerim 30 Du adetim 1 hafta geçince bakmıştım dün ilk hafif kan geldi hastaneye gittim değerim 16 olmuş ve akşamına adet oldum doktor adet olucam diye değerin yükselmiştir adet olunca iner dedi sabah da wc baktığımda büyük yspışıklık gibi et mi parçamı ne olduğu belli değil bişey vardı pedimde düşük olmuş olabilirimi anlamadım başına böyle gelen oldumu