gkg1029 benim 36.haftadan beri regl ağrılarım oluyor doktorum normal dedi, ama haftanız yaklaştığı için Aileniz yavaştan gelmeye hazırlansa iyi olur tabi 🌸 ama herkes ısrarla doğum sancısı olduğunda onu ayırt edersin diyor ağrıları takip edin aynı şiddette mi geliyor yoksa şiddeti artarak düzenli aralıklarla mı geliyor