Kizlar 15 haftalik hamileyim. Dun gece uyurken sagdan sola donerken sag tarafima bisey saplandi ve yanma agrima oldu hareket edemedik iki uc saniye kaldim oyle ovaladim sonra azaldi. Ama hala alt karnimda sanci hissediyorum hafiften. Bu sekilde bir olay yasayan var mi? Hastaneye gitmelimiyim bilemedimkontrolumuze daha iiki hafta var.