Bbalk geçmiş olsun oncelikle Allah bebeğinizi Analı babalı büyütsün. Hemşireymissiniz o yüzden bı sorum olacak, bebeğin üzerinde verniks tabakasından dolayi hemen yıkamayın diyorlar. Bağışıklık sistemi için. Birkaç gün beklemeliymis. Benim üç çocuğum daha var biz eve getirince yıkadık ama bu sefer forumda böyle şeyler okuyunca yanlış mı yaptik diyorum.