ipekkrn01 merhabalar , forumda da sıklıkla okuduğum bir durum bu . Gebelerin basına yoğun olarak geliyor sanırım. Havuç suyu çözümünden anneler memnundu . Çok postta denk geldim’’ düzeldim’’ diyene . Allah yardımcınız olsun , kolaylık versin dilerim yine de . Kendinizi üzmenize sebebiyet bir husus degil ama benim yorumum tabi 🌸🌹☺️Sağlıkla saglıkcajla gelsin güzel evladınız hayata dilerim .🙃