Yeter be yaziyoruz yorum hop klavye kayboluyo bloğa gidiyor yetti ya valla bana mı denk geliyo anlamadım uzun uzun insanlara yorum yapıyorum bloğa girince kayboluyo bidaha yazasim gelmiyor bu ne ya reklam gostericez diye aklınız çıktı ya klavye kaybolması nedir yani surda ağiz tadıyla yorum yapamıyoruz gercekyen tadı tuzu kaçtı