Sinemerkin Merhabalar şuan altıma yapuomusum gıbı hısettım . Normalde salı sezeryan olcaktım. Ve kovıdlıyım. Cok korkuyorum. Baska bır belirti bir şey yok. Doguma alınırmıyım su gelince ney nasıl oluyor
Melistosum Sinemerkin Gecmis olsun henüz doğum yapmadım ama burdan okudugum kadarıyla su gelince doğum başlıyormuş tabi direk hemen değil ama zamanla bence sakin olup bir doktorunuzu arayın veya acile gidin çok beklemeyin
Ysa Sinemerkin 24 saat içinde bildiğim kadarıyla doğumun gerçekleşmesi lazım bebeğin sağlığı açısından hastaneyi arayıp iletişime geçin doktorunuzla
Sinemerkin Ysa covıdlı oldugum için almıcaklar şuan acil den devlet hastanesınden gırıs yapcam mevbur