annesi19 hissedemezsin. Hareketleri bile en erken 16. Haftada hissedilirken kalbinin durduğunu hissetmen mümkün değil. Kayıp yaşarsan ayrı o zaman belirtiler olabilir. Kanama, kasık ağrısı, baş dönmesi vs gibi. Benim bebeğimin kalbi durdu ama hiçbir belirti olmadı bende ve mecbur operasyona alındım. Seni böyle düşünmeye sevk eden ne bilmiyorum ama düşünmemen senin için daha iyi. Zira bunu düşünerek yaşaman seni üzer. Allahın izniyle bi şey olmaz. Sen beslenmene ve psikolojine dikkat et 🙏🏻