Aleynaa1 Kızlar bugün öğlen spinal le sezeryan oldum hala gaz çıkaramadım kayısı rezene komposto hepsini yiyorum içiyorum ama tık yok napmam lazım 🥺🥺🥺
Semiha_ Aleynaa1 ben sezeryandan 14 saat sonra çıkarmıştım canım seninde normal çıkarırsın merak etme bol bol yürü ve kayısı kompostosu iç
Gamze_eeennnnm Aleynaa1 aç karnına midene dokunacak kayısı üzüm erik probiyotik yoğurt ayva tarzı şeyler tüketebilirsin
Avukat_Anne eğer ki gazın varsa ve çıkarmakta zorluk yaşıyorsan korkma dikişlerine bir şey olmuyor ben de yeni doğum yaptım bende çok zorlanmıştım yalnız değilsin
Aleynaa1 Avukat_Anne evet karnımın içi gurul gurul bağırsaklarım hep ama bi türlü çıkmıyor inşallah çıkar ya
Bbalk Aleynaa1 bende biraz geç çıkarmıştım voltaren supp var makattan agrı kesici ondan sonra rahatlatıp çıkartabilmiştim
Seryy Aleynaa1 secde pozisyonu çıkartıyor kesinlikle ama sezeryan sonrası o pozisyon doğru olur mu bilemiyorum… Hamilelikte hep sıkışan ağrıtan gazlarımı bikaç defa secdeye varır gibi hareket ile çıkardım başka yolu yok gibiydi
dml33 Aleynaa1 bn yapamamistm cok yürümüştüm ama fayda etmedi hastaneden çıkarken lavman yaptilar sonra çıkış verdiler