Kdrduru Merhaba arkadaşlar bugün gün boyu kasilmalarim oldu. Sabaha karşı wc karktim kizim biyerde toplanmış taş gibiydi ve bugün bu çok sik devam ediyor nefesim daraliyor 37 haftadayim acaba doğum belirtisimi kizima bisey olur mu doktrona gitmelimiyim hemen
OktayMeltemSahin Kdrduru öncelikle arayın doktorunuzu durumunuzu burada anlattığınız gibi anlatın kendisi yönlendirecektir sizi muhakkak haftanız gelmiş sayılır hayırlısı olsun
Kdrduru OktayMeltemSahin devlet Hastanesi'ne gittiğim için arama imkanım yok canım teşekkür ederim p.tesi randovum vardi ama böyle giderse acile gitmeyi düşünüyorum