yildizlardanmrvee hangı ılacı kullanıyorsun su donemde maalesef bole yaşıyorsun ama ılerıde gececek gecte olsa sakın uzulme senı anlıyorum bende prilam kullandım ılacı 4 adete cıkarmıstı gece 2 adet uyumdan once sabah aç oglen aç ole iç dedı doktorum , yemek olarkda az öz ye ama suyu ıhmal etme elma vs yıyemıyordum ekşi acı seylerde mıdeyı bozuyor çubuk kreker ıle duruyordum leblebı kar etmedı çizide ıyı gıdıyor , rabbım yardımcın olsun gececek Allahın ıznı ıle