Nursenaaaa Kızlar şuan 37+1 haftalık hamileyim ama coo tedirginim ara ara kasılmalarım da oluyor daha önce tecrübeleriniz var mı kaçıncı hafta doğum olur genelde ?
gozdekrks Nursenaaaa yani genelde 38 dej sonra beklenir ama o bahsettiğin sancılar başladıysa genelde 10 güne gelir bebis derler ama hayrlisi olsun hakkinda
Zeyyyn Nursenaaaa 37de başlamıştı yalancı sancılar benlm öok normal artık rahim kendini doğuma hazırlıyor tabi ne zaman gelmek isterse o zaman gelir pek birşey kalmamış ☺️