Seri4545 Merhaba ben 3 yıllık evliyim. İlk 2 sene düşünmüyorduk. Sonra geçen sene bende de bu tarz psikolojik sorunlar başladı. Eşimi ikna ettim ve korunmayı bıraktık. Ovulasyon testi, yumurtlama günü, takvimim programı, destek bitkiler vs. Kafayı yedim hamile kalamiyorum diye. Doktor kontrollerinde gezdim. 1 yıl denemeden kimse muayene etmiyor doktorlara bile 2 yıllık evliyim olmuyor diyerek girdim hep. Sonra Haziran ayında hiç bir şey takip etmicem dedim kendi kendime. Çünkü o negatifi görünce ağlamaktan helak oluyordum. Her ay kan tahlili yaptırıp hamilelik belirtileri göstermeye başlamıştım. Haziranda eşimle 2 defa birlikte olmuşuz. Bazı nedenlerden dolayı ayrı kaldık bir süre. Eşim şehir dışına çıkmak zorunda kaldı. Benim ailem geldi yanımda kaldı falan derken Haziran’da o 2 birliktelikte hamile kalmışım ❤️❤️❤️ demem o ki ne zaman psikolojini kenara bırakıyorsun o zaman oluyor lütfen kendinize bunu yapmayın ben yaptım o kadar iyi anlıyorum ki sizi 😔