Zynp44 Kızlar 19+5 olup rahimde şişlik gibi hisseden oldu mu sürekli karnımda gaz var birde sağa sola zor dönüyorum bugün hastanedeydim herşeu iyi dedi hamdolsun doktor ama sormayı unutmuşum bu ağrıyı sızıyı normal mi sizce bu haftalarda