MinikMucizeninAnnesi Tansiyon ne kadar süre düzelmez ise doktora gidilmeli. Yaklaşık yarım saattir 14-9 seyrediyor. 37+2 hamileyim. Beklemeli miyim? Yoksa hastaneye mi gideyim🤦♀️
Sancarefeem MinikMucizeninAnnesi tavsiyem doktorunuzla irtibatta olun benim doktorum küçüğün 9 olmasını riskli buluyordu her doktor başka diyebilir ama riske atmamak lazım doktorunuza danışın tansiyon önemli iki evladımı da yüksek tansiyon preeklampsi ile doğurdum