Merhabalar. Benim bugün adet olmam gerekiyordu henüz adet olmadım ama 12 aralık gecesi bir kaç damla leke farkettim sonra 13 ü hiç gelmedi sonra 14ünde yine açık pembe renginde az az lekelendim iki gün. Böyle olunca başka bişey çıkması ihtimaline karşı 15 inde doktora gittim alttan kontrol etti sıkıntılı bir durum görmedi yerleşme olabilir dedi. Ama 20 aralıktan önce bişey diyemem o gün gel dedi. Lekelenme pembe renk devam ediyor. Sancım yok. Nadiren batma oluyor