Ozlem2904 yoo kedi gibi de minnacık doğdu 2810 😅 bence ben uygun değildim normal doğuma . yada epiridural aldım ıkındığımı sandım ama ıkınamadım , çok uğraştı doktorda ebelerde kesmemek için ama doktorla ebe gözle anlaştı doktor kesti 2 ebe karnıma bastırdı öyle çıktı bebek . müdahale edildiği için sanırım bu kadar dikiş .