Cansucandar-2207- Tam kaçıncı haftada doğum başlarki erkek cinsiyeti gec gelir diyolar hurafelere göre ama sanki 1 dakka sonra dogurcakmisim gibi bi korku var (ilk doğum belki ondandir ama)bilgilendirilmeye ihtiyacim var
RumeysaNur34 Cansucandar-2207- ilk oğlum 37 haftadan sancılarım vardı bir hafta rahim kasılmasını önlemek için ilaç kullandım ama fayda etmedi 38+2 de kontrole gittiğim gün sezaryana alındım
Cansucandar-2207- RumeysaNur34 Bnmde suan ara ara sancim oluyo dün kontrolde ntsye bağladilar bisey yok dediler ama gelince nefesimi kesiyo
RumeysaNur34 Cansucandar-2207- ben hiç hissetmiyordum hatta kasık ağrılarım oluyordu ara ara o kadar doktorum söyledi sancılar başlamış diye 38 de gittiğimde nst ye girmiştim ebe hemen doktorun kim sen doğum yapıyorsun demişti ve ben yine öyle şiddetli bir sancı hissetmiyordum
ayse12211 Cansucandar-2207- bende 35 haftalık hamileyim. Şu an çok kötü ağrılarım var sanki adet olacakmışım gibi ağrım var
Busrakose Erkek geç gelir erken gelir inanışı bence çok saçma 34+2de geldi benim oğlum her an her şey olabiliyor o yüzden kimse bilemez doğumunun ne zaman olacağını maalesef