Srmckl 32+3 olduk bizde. Hastayım yatıyorum 5 gündür. Ateş öksürük bel ağrısı nefes darlığı geberiyorum artık tiksindim. Hamile olmasam sorun etmicemde karnım ağrıyor öksürmekten artık. Hazırlıklara da başlayamadım henüz. Kızımda hasta oda ateşleniyor sürekli. Anlayacağınız bizim okullar açıldı açılalı hastalık gitmiyor yakamızdan.. 🤦♀️