alpereninannesiii Ayy çook rahat kesinlikle olmazsa olmazın olsun hemen alll.. Ben kızımda 75 kiloyla doğuma gittim boyum 170 normalinde L beden alıcaktım ama 4 yere baktım yoktu mecbur XL aldım aman aman bol olmadı tabi L olsa daha iyi olurdu o ayrı 😂