Hasret38 39+3 bugun tansiyon yuzunden acile gitim ve dogum icin yatis verdi dogumanedeyim duaniza ihtiyacım var allah rizasi için korkuyorum normal dogum olcak normalde inşallah yolunda giderse allahin izniyle
Selma61 Hasret38 sağlıkla gelsin insllh bir avazda doğumunuz olur bende 40+4 pazartesi nekadr doğum olmazsa suni sancı verilicek 🙄
Esras88 Hasret38 bi avazda kurtarsın rabbim hayırlısıyla dağlıklar alın kucağınıza allah yardımcınız olsun bizleride dualarınızda eksik etmeyin ne dileseniz kabul olur♥️🤲🏻🥰
Zeynepbilen Hasret38 korkmayın dua edin bol bol inşallah kısa sürer sancı vermeleri hemen acilmaniz olur
Hasret38 Esras88 dogrmadin epidural verdiler suni sanci.hem altan hem serumdan 6 cm acildi gece 3 de bu saate oglumu kalbi durakliyordu su an iyiz suyumu patlatdilar
Esras88 Hasret38 aa hala olmadı mı doğum kalbi öyleyse neden sezaryen le almadılar ya bir risk olmasında allah korusun tabiki doktorlar daha iyisini bilir
Hasret38 Esras88 bebegim yogum bakimda kizlar cok.kotuyum yalvarim dua edin.nolur hallah kimsenin basina vermesin hersey iyi giderken birden kalp ve oksijen probleni oldu yavrumu kucama alamadim kokliyamadim ve baska hastanede o benide yarin sevk edecenler 7 santim aciklikdan sonra birden.kanamami durduramadilar oglum fenalasinca ani ameliyata buldum kendimi doktorlar sokdaydi noldugu anliyamadilar monitorinkde hersey duzgundu
Livy Hasret38 Rabbim şu seher vakitleri hürmetine bebeğine tez zamanda acil şifalar versin. Sen de metanetli dur ki sütün filan cekilmesin.
Esras88 Hasret38 yaa öyle mi sizden gelecek haber bekledim bende saatlerce dualarımız hep sizinle allah yardımcınız olsun bebişimize şifar versin inşallah hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alın çok üzüldüm ya ama lütfen güçlü olun sütünüzlede güç verin başka yapacak bir şey yok bir de hep dua edelim inşallah iyi olacak🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Arada yazın haber alalım sizden de
matruska Aaaaa hiç beklemiyordum böyle bir gelişme 🥺 içini ferah tut nolur dua edelim bol bol Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, Allahım ömrüne ömür bahtına güzellik yazsın inşallah 🤲🏻
Hasret38 matruska Amin hic uyumadim kendi arilarimi bile hisetmiyorum cok guzel bebek ismini bile okiyamadik kulagina
Hasret38 Livy allah razi olsun sendende herkez telf ediyo acamiyorum kimseye zamiyorum sizden baska buraya yazdim
Hasret38 matruska hala yogum bakimda durumu.gun gun iyi ye gidiyor allah kkmseyi evlandinla sinamasin