Nurettin’e gidiyorum , memnunmuyum eh , iyi inceliyor falan ama aşırı tedirgin aşırı endişeli şekilde giriyorum normalde tansiyonum 11/6 falansa onda sıra beklerken 9/6 a kadar düşüyor . Her kontrolden sonra sürekli yazı yazıp imzalıyorum . Özel gidecekseniz Ertan bey , şehir hastanesinde ise Altuğ bey ile Mehmet Keçecioğlu tavsiye ederim