Kızlar hamile olduğumu söyledim size ve doktora gittim yumurtalığımda kist varmış 30 cm dedi kötü birşey mi 😓 bebeğimin gelişimine zararı var mı dır acaba doktorla ayrıntılı konuşamadık kalabalık dı tekrar pazartesi sonuçlarımı Almaya gidicem söylerim kafamda atıp tutuyorum nasıl olucak😞