Serapmuhammet benm de sancı var açılma yok . 40+1 deyim , 41 e kadar gelmezse artk suni sancı verilecek. İlk doğumda nişanım geldi, hastaneye gittim 1 cm açıklık yoktu bile sadece doğum başlamış dediler yatırdılar . 24 saatin sonunda doğum oldu. Yani sancılar başladıktan sonra da açılma olabiliyor.