Gamzesss3 Bi kaç kişi bu şekilde post açmıştı ve onları okudum ayrıntılı anlatilmamis ocak başı dogumum var ve hemşireye anne ve bebek için ayrıntılı olarak ne hazırlayayım lütfen bilgisi olan yanıt verebilir mi?
Kksll Gamzesss3 alt üst takım veya tulum, zıbın veya içlik, çorap,eldiven ,şapka, battaniye, bez kendin için boydan gecelik ve atlet ben sezaryen olacağım bu şekilde hazırladım
Msl_ege Gamzesss3 bir zıbın , alt üst takım çorap eldiven şapka bez ve battaniye . hepsini katlayıp battaniyenin içine koyun . *alt pijaması ayaklı da olsa içine giydirmeye çorap koyun yine de kendiniz içinde ben normal doğum yaptım bi süre alttan kontrole etmek için gelip gidiyorlar o yüzden gecelik aldım yanıma , emzirme sütyeni falan koymayın bence odaya gider gitmez çıkardım ben . odada takarsınız çok ihtiyaç duyarsanız . kısacası siz yanınıza gecelik depend ve çorap alın sadece . doğuma giderken de bütün takılarınızı çıkarın. ve ojeyle gitmeyin , son olarakta hemşireye vereceğiniz ilk kıyafeti çok iyi bişey vermeyin çünkü bebişler yıkanmadığı için sadece siliniyor . kan olabiliyor kıyafeti :) daha normal bişey verin . odaya geçtiğinizde kendinizi hazır hissettiğinizde değiştirir güzel kıyafetini giydirirsiniz :)
Gamzesss3 Kksll 10 lu hastane çıkışını direk koyayım diyorum bide bebek bezi penye bataniye ile kalın bataniye benim için de bi pijama takım birde atlet eşarp yeterli midir ?
Kksll Gamzesss3 yeterli zaten fazla olan kıyafetleri geri veriyorlar tkimin içinden önlüğü cikarabilirsin çorap ekle birde
Ebe_huriye Ozgebalc normal doğumdan sonra pijama takımlarını giydiriyorlar sezeryan olursan hemen geceliklerini giydirmezler
Kksll Ozgebalc önceden ameliyattan olduğun gibi cikartiyorlardi amelyat onluguyle şimdi çoğu hastanede içerde giydirip çıkartıyorlar gittiğin hastaneye sorabilirsin bunu ona göre kendine de kıyafet verirsin
RumeysaNur34 Ozgebalc hayır kendimiz için olanı hemşire almıyor çünkü anestezinin etkisi geçip sonda çıkana kadar ameliyat önlüğü ile yatakta uzandım örtüyorlar zaten seni anestezinin etkisi geçtiğinde gelip sonda çıkıyor üstünü giyinme e yardım ediyorlar ve ilk yürüyüşü yapıyorsun
Gamzesss3 Ozgebalc evet kendimiz içinde veriyoruz ama sezaryen için de geçerli mi bilmiyorum bence değildir.
Kksll Ebe_huriye giydiriyorlar artık hastaneden hastaneye değişiyordur belki bilmiyorum ama zaten alt kısmına bişey giydirmezlerde üstüne gidydiryolar benim doğum yapacağım hastanede elbise tarzı gecelik verin dogumhaneye dediler
Ebe_huriye Benim bu ikinci doğumun olacak ilk doğumumda hasta bezi istemişlerdi yandan bantlı 1-3 tane olsa yeterli tuvalete gidince bantlar tekrar geri yapışmıyor külot gibi olan hasta bezleri var onlar daha iyi birde doğumdan sonra çok üşüme geliyor kalın çorap muhakkak koyun yelek. terlik su. Pijama takımı bir elbise bir de normal takım koyun ilk 3- 4 saat kanama kontrolü yapılıyor elbise olursa daha rahat olur daha sonra pijama takımı gidersiniz
Gamzesss3 Msl_ege nasıl giydirmiyim ki şimdi,bi 10 hastane çıkışı aldım ablaları çok tatlı sürekli onla ilk görüşümü hayal ediyorum varsın anasının kanı dersin ben ilk o şekil göryim de kızımı sonra degistirim yoksa içimde kalacak ve ayrıca aşırı heyecanlıyım napicam ben böyle 😍😍😬