Busrakose Şişmanlık zayıflıkla ne alakası var hadi diyelim öyle hamilelikte hepimiz şişmanız sonuçta 😂 bence alakası yok 88-89 arasıydım ben ama hiçte acıtmadı zaten bebeğine kavuşma heyecanı varken anlamıyorsun hiçbir şey sersem gibi oluyorsun
smyye_96 Damar. Yolu açarken daha çok acı oluyor bence. Belden iğne beni de aşırı ürkütüyordu ama gerçekten hissetmedim.