Aysegulduru normal kullandıgımız vitaminlere ek olarak; c vitamini, meyve, et suyu tavuk suyu gibi vitaminli corbalar, bol su.. sirkeli su ile gargara. Öksürük varsa eğer ballı süt, ıhlamur, ballı limonlu su gibi bogazınızı yumusatıcak icecekler, tereyağlı pekmez veya sızma zeytinyaglı pekmez.. bende öksürük coktu söylediklerimi karısık olarak sabah aksam yapıyordum azaltmamı sağladı özellikle pekmez cok ise yarıyor yag ile ısıtıp ılıyınca yemeniz gerekiyor internetten arastırabilirsiniz. Ve öksürük icin zeytinyagı ve sarımsak karısımı yapıp yatmadan ayaklarımın altına sürüp corap giyip yatıyordum. ek olarak covid kanda pıhtılasmayı artırdıgı icin doktoruma sorup kan sulandırıcı igne kullandım. Karantinam biteli 10 gün oldu 2 gün önce pıhtı testi (d dimer ) yaptırdım yüksek cıktı yarın kontrole gidicem büyük ihtimal doguma kadar kan sulandırıcıya devam etmem gerekicek. Rabbim tüm hastalara şifa versin bebislerimizi korusun 🙏🏻