Kbrafrkan Kızlar 20+6 haftalık hamileyim fakat son 2 haftadır sol bacağımda otururken kalkarken ve yürürken ağrı hissediyorum.Özellikle sol bacağımda oluyor bu ağrı. Korkulcak bir durummudur sizce ? Doktora gitmelimiyim ?
papatya981 Kbrafrkan aynı durum mu bilmiyorum ama bende de oluyor bendeki gece yatarken üst bacaklarım deli gibi ağrıyor ağrısına uyanıyordum magnezyum eksikliğinden dolayı oluyormuş doktorum ilaç verdi şuan çok rahatım
deletedmom87894 Kbrafrkan bendede öyle canım hatta bazen kola vuruyor doktora gittiğimde soracağım şey ağrısı gibi sanki spor yapmışımda hamlamışım gibi eğilip kalkarken yürürken magnezyum eksikliği yapıyor diyorlar
Tuqba27 Kbrafrkan canım 32 hafta oldum bugun hala cekıyorum magnezyum verdı doktorum hafıflettı bıraz sende doktoruna kontrole gıttgnde soyle en azından rahatlarsn bıraz gun gectıkce artıyor cnku🥰
Kbrafrkan papatya981 evet canım yatıncada ağrıyı hissediyorum malesef bende 😢 İnternettede oyle yaziyor ama ben yinede korktum ters giden birseylermi var diye 🤦🏼♀️
papatya981 Kbrafrkan Yok öyle düşünme bende araştırdım magnezyum eksikliğinden oluyormuş yine doktoruma randevu zamanı gidince sordum ondanmis ilaç verdi suda eritip içiyorum sende bir danis çok şükür benim ağrım geçti