Kaç haftalık hamilesin .
Kadın doğum doktorunla konuş
30 hafta dolmadıysa tedavini yaptır diyor .
Sana hamilelikte olabilecek antibiyotik veriyor apse de varsa . Augmentin diye .
Daha sonra sanırım kanal tedavisi olacaksın
Aynılarını 28 haftalık iken yaşadım bu şekilde oldu benimki . Şimdi 35 haftalığım
Ha bir de dolapta buz vs varsa kalıp yada donuk yiyecek vs . Tülbente sar yanağına koy çok iyi geliyordu bana