Asgtk bu kelimeleri iyi anlıyorum ilk gebeligimde kızım çok assagidaydi rahmime baskı yapiyodu senin şuan ki haftalarında yürürken elim karnımın altında yürüyodum çok agirlasmistim doktorum bekleme taraftariydi ultrasonda 3800 gözüküyordu dayanamadim al artık sezeryana bana gün ver geliyim dedim 38+0 da doğum yaptığım kendi isteğimle 3.500 kilo doğdu ultrasonda kiyle gerçeği aynı cikmiyo hesaplamalar şuan daha erken haftan canim gelişimi açısından biraz daha beklemen lazım en azından 37 yi 3 5 gün geçsin 38 zaten sezeryan haftası oluyo🙏🏻🙏🏻🌸