Kızlar beni tanıyorsunuzdur ismimden diye düşünüyorummm, merak eden arkadaşlarım doğurdum 🙈 gayet sakin soğukkanlı bir şekilde hastaneye geldim ve hiç sukunetimi bozmadım o yüzden de doğumum cok kolay geçti sukur 🤲🏻🥲 spinal yapılırken normal igne sızısı dısında bir şey hissetmedim sonra zaten 10 dakika icinde kızımı gördüm, beni diktirler temizlediler derken 30 dk sonra da odaya cıktım.. 2-3 saate spinal geçti agrım basladı agrı kesici yaptılar sonrası gayet iyiyim kalktım yürüdüm… simdi bebikkom uyuyor.. çok güzel bir duygu. Herkese kolaycacık doğum nasip olsun… 🤲🏻❤️