zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar🌸 bugunden itibaren sol kasığımda ara ara oluşan sancı mi desem batma mı desem böyle bisey oluyor bu neden oluyodur sizce? Başına böyle bisey gelen oldu mu? Normalmi?🎀
Acemianne__ zeynnn5441 benim sağ kasıkta aynı şey oluyordu sanki damarım kopuyor gibi acı . Ben enfeksiyon falan mı var diye bol bol su içmeye çalıştım ama zamanla geçti neydi bilmiyorum
subconscious zeynnn5441 benimde 20.haftalarımda sağ kasığımda çok olurdu doktora sorduğumda normal olabilir demişti. İnternettede rahim büyüyüp genişledikçe ağrı olabileceğini okumuştum