deletedmom87894 Kızlar sürekli sağa toplanıyor ilk gebeliğim bu haftasına göre erken değilmi yaşayan varmı bu durumu birşey olmaz değilmi
mucizegebelik6 deletedmom87894 artık sola yatmaya çalış benimde toplanıyordu özellikle sırtüstü yatınca o haftalarda.
mucizegebelik6 deletedmom87894 rica ederim kan akışı icin daha iyi dikkat edersen cok fazla toplanma olmaz insalah ☺️☺️
Minigin_annesi0 20+3 ün ama daha hissedemedim. Sürekli sola yatıyorum ben uygun olanda buymuş. Ne zaman hissetmeye başladınız
mucizegebelik6 Minigin_annesi0 bebek kızsa daha geç hissedilir diyorlar. Cikolata yeyip uzanın elinizi karnınıza koyun bekleyin özelikle geceleri daha hareketli oluyorlar