ArenAsilmomm ara ara oluyo bu sancı şeklinde hafif hafif rahim üstünde yada kaslarımda belli bir lekelenme görmediğim sürece gitmedim..ama akıntı var oluyo akıntının renginide takip ettim hep..ve detaylı ultrasonda doktorum eğilme hareketi yaptigimi söyledi ve doğruda dedi bu hareketi bir daha asla yapmamam gerektiğini söyledi yoruldum zaman yaşıyorum bu sanciyi şimdilik onlememi dinlenme olarak alıyorum..Sizde takipte kalın kendiniz gerekirse hemen gidin ben şuan için çok gerek görmedim gerek görürsem anında gidicem zaten..yorulma,fazla yürüme ve eğilme hareketi etken oluyo bende