Aysununannesi00 Bebegimvebennnnn detaylıya kadar bekle canım kesinleşsin alışverişe başlıcaksan öyle başlarsn şimdi alırsın detaylı da kız çıkar elinde patlar herşey bazen kordonla pipiyi karıştıra biliyolr
Fatmanurr94 Bana 11+6 da yüzde 70 kiz dedi, 16ci haftada baska bir doktor kesinlikle erkek dedi ama ben tam emin olmak icin 20ci haftayi bekledim ve erkek di 😊 yani ilk tahminler tam tutmaya biliyor
Ozlem2206 Bebegimvebennnnn bu forumda çok gördüm ama bizimki yanılmadı çünkü defalarca pipisini gösterdi tesadüfen😅
ozge07070 Bebegimvebennnnn 12+6 da %80 erkek dedi doktorum çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17. Haftamda kontrolüm vardı biz sana kız mı demiştik dedi erkek demiştiniz dedim kıza dönmüş dedi inceledi baya bacak arasındaki o çıkıntı yoktu %100 kız dedi detaylıdaki doktorda kız olduğunu onayladı şuan 25. Haftalığız
Anne3434_ Bebegimvebennnnn 19 haftaya kadar erkek demişlerdi ilk hamileliğimde sonra 23 te bi gittim kız dedi biz şok 😂 ikinciye hamileyim 31 haftalık olduk her gitmemde cinsiyet soruyorum doktor artık dalgamı geçiyorsun erkek işte diyor doğana kadar inanamicam sanırım 😂😂
Gzm0006 Bebegimvebennnnn bize 3lü tarama testinde %80 erkek demişti 1 hafta sonra gittiğimde kız dedi😂
RumeysaNur34 Bebegimvebennnnn devlete gidiyordu sanırım başka bir arkadaşım var o özele gidiyordu doğuma kadar erkek denildi her şey hazırlık falan yapıldı bebek bir doğdu kız