Merhaba sevgili anneler,
Daha önce doktorum progestanı hap olarak kullanmam için vermişti, lekelenmem vardı. Bir ay kullandım, sıkıntım geçince bıraktım. Dün detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı (servikste kısalık, 25 mm sınırda) olduğunu söyledi perinatoloji doktoru. Kendi doktorumla konuştum progestanı fitil olarak kullan dedi. Eczaneden fitil istedim ancak hap olarak kullandığımın aynısını verdiler. Eczacıya sordum, bu fitil olarak da kullanılıyor dedi. Yine emin olamadım, kullanan var mı böyle gerçekten??