Sedacyln ben hiç boyamadım gebelik sürecinde ancak 36 haftadayım şuan, 37 de boyatacağım 🙈 o kadar beyazım var ki bu halde fotoğraf çekilemem. Normal boyada çok kimyasal var, bitkisel boyalarda önerilmiyor allerji yapabilir diyorlar. Kuaförüm amonyaksız boya ile yapacağını söyledi. Bakalım görücez..