Derin0712 essraaozturk breuer marka temazsiz alindan olcer kullaniyorum omron tada breuer tavsiye ederim 7 sene oldu tam olcum yapıyor cok memnunum
matruska Ben braun aldım kulak içi bir tane de koltuk altı almıştım e bebekten uygun fiyatlı . Ama şimdi braun falan almak çok zor bence fiyatlar uçtu gitti benim aldığımın 3 katına çıktı 😔