Handannn35 evet benim doktorumda kanama alanın şuan bitmiş ama tekrar oluşabilir demişti bebek gayrt sağlıklı dedi ama işte dediğiniz gibi bide ilk olunca insan sanırım daha hassas ve tedirgin oluyor, rabbim sağlıklı bi şekilde nasip etsin, inşallah bugünlerin hepsini güzelliklerle unutalım ♥️