Sld-kocbay bence en net 16da söylüyorlar bazı bebekler kararsız bırakıyor demekki 😂 benim iki kizimida 14, haftada net kız diye söylediler şimdi oğluma hamileyim 14, haftada doktor belli değil dedi ama ultrason kağıdında pipi vardı demekki kordonmu falan emin olamadi bende 17 haftada özele gittim öyle öğrendim erkek oldugunu