Durununannesi46 Zaman geçmiyor derken,her gün son 99 yazanlara özenirken şimdi ben son 99 diyorum şükürler olsun 🙏🙈
burcunlu Durununannesi46 benim icin asil 99dan sonrasi hizli gecti ins sende ayni sekilde hissedersin canim😇🙏
sessiz_oyuncu Durununannesi46 bende son 49 😀 biran önce zaman geçsin derken şimdi geçmesin diyorum. Çok keyifli ve her anın tadını çıkarıyorum 😁 birgün bitecek zaten aceleye gerek yok artk yavaş geçse iyi olr😆
Zehra9616 Durununannesi46 bende 99 olurmu derken bi baktim bugun 85 oldu hemen geciyo bundan sonrasi akiyo😊
evlatkokusu0806 Durununannesi46 ay evet ya bir arkadaş 99 yazmıştı kendiminkini o zaman 170 falandı yazmadım ama yazabilirim artık 87 inşallah 🌺🌺🙏
Durununannesi46 sessiz_oyuncu ay yok doğsun istiyorum ben çok merak ediyorum kızımı ve başıma gelecekleri 😍🥰🙏
Durununannesi46 Zehra9616 ayyy ne güzel cümleler bunlar 😀 umarım ben de hızlı geçti günler derim sizin gibi 🙏🥰
Durununannesi46 evlatkokusu0806 aynen insan özeniyor az günü kalanlara☺️ Maşallah siz de eritmişsiniz günleri 😍🧿
burcunlu Durununannesi46 olur olur🤗 hic anlayamadim ben hergun kendimi oyalayacak is cikardim geldik son 12ye😊
elisamelisa101 Durununannesi46 aynen öyle benimde som 97 bir an önce saglikla kızıma kavuşmak istiyorum hayırla gelsin bebislerimiz 😘😘
sessiz_oyuncu Durununannesi46 ilk kızınmı ? Bnm ikinci kızım sanırım içimde ne kdar klsa o kdar iyi diyorum 🤣
Acemianne__ Durununannesi46 ağrı sızı yatakta yatmak bile işkence☺️ ama doğuma az kalmış olması bebegin güçlenmesi hareketlerin artması daha güzel korkma😊😍😍😍
Durununannesi46 papatya56 amin inşallah canım benim 🙏 gelirsin sağ Salim, ben de hayal gibi diyordum son 99 yazanlara 🥰
Feyzaveannesi Durununannesi46 Ya benim de son 95 😊 bide sezeryan olacağı için-14 de 🤤❤️❤️ az kaldı paşama kavuşmama 🧿❤️